Kūrėjai deda visas pastangas, kad produktų išvaizda bei kokybė atitiktų aprašymus ir jūsų lūkesčius. Tačiau dėl jūsų naudojamo kompiuterio ekrano ar telefono nustatymų produktų spalva gali minimaliai skirtis nuo matomų nuotraukų.
Ką daryti, jei gavau pažeistą produktą?
Mes pakeičiame visus produktus jei gavote akivaizdžiai brokuotą produktą, pažeistą pakuotę, prekė buvo pamesta pristatymo metu arba jei ji neatitinka jūsų pateiktos informacijos produkto personalizavimui. Nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu info@kurki.lt, Pridėkite defektų nuotraukas ir trumpą situacijos aprašymą – atsakysime per 1 darbo dieną. Jei prekė neatitinka aprašymo dėl gamintojo kaltės, pakeisime ją nemokamai arba grąžinsime pinigus ir prisiimsime transportavimo išlaidas. Kitais atvejais už prekių siuntimą gamintojui išlaidas prisiima pirkėjas.
Svarbu: kurki.lt neatsako už personalizavimui skirtą informaciją, kurią pateikia klientas. Gavę šią informaciją, laikome ją teisinga, todėl prieš siųsdami įsitikinkite, kad ji yra tiksli ir be klaidų.
Svarbu: Personalizuoti produktai negali būti grąžinami ar keičiami, nes jie pagaminti specialiai jums pagal jūsų pateiktą informaciją, nuotraukas ir kitus duomenis.
Prekių keitimo ir grąžinimo žingsniai
Jei turite daugiau klausimų, kreipkitės telefonu +370 635 99887.